Yakir LasryVicepresident vztahů se zákazníky
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Miluji nadšené zákazníky. Některými z našich nejlepších velvyslanců jsou lidé, kteří byli frustrovaní, než jsme jim pomohli natolik, že se stali našimi největšími fanoušky. End of quote.
Yakir řídí všechny činnosti se zákazníky MyHeritage, které zahrnují prodej a zákaznickou podporu.

Spolu s pevnými základy v oblasti prodeje, Yakir přináší do MyHeritage pocit vynalézavosti, vyhýbá se frázím jako „průmyslový standard“ a preferuje místo toho revoluční systémy, s cílem poskytnout zákazníkům ty nejlepší zkušenosti.

Začínal v prodeji v Memo Global, kde rychle vystoupal do testování a výzkumu nových trhů a metodiky. Nakonec se přičinil ve vytvoření call centra na podporu nového produktu.

V roce 2010 se připojil Yakir k MyHeritage a bez pomoci postavil call centrum společnosti. Jeho vysoký výkon vedl k jeho povýšení do čela oddělení zákaznické podpory, kde byl také zodpovědný za významné zlepšení spokojenosti zákazníků, a vývoj procesů a materiálů pro optimalizaci zkušenosti zákazníků. Díky úsilí Yakira se MyHeritage těší hvězdné pověsti mezi rozšiřující se základnou milionů spokojených uživatelů.

Yakir drží titul BBA a LLB od Interdisciplinary Center Herzliya, a když nepracuje, můžete ho obvykle najít jak hledá vzrušení v ledním hokeji, boxerském ringu, jako hvězdný hráč fotbalového týmu MyHeritage, nebo dokonce v BASE jumpingu z útesů.